CD-DVD-BD-ROM

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue, 22 May 2012 21:04:14 +0200

Witam !

Mam problem z nagrywarką CD/DVD w laptopie. Podczas nagrywania dysku
CD-Audio lub płyt z danymi nagrywanie nie jest kończone w prawidłowy sposób,
marnuje się płyta, nagrywanie się przerywa i wyskakuje błąd (nieokreślonego
typu). Napęd prawidłowo czyta płyty CD i DVD.

Firmware zaktualizowane.

Polećcie proszę jakiś program do testowania napędów, którym można byłoby
sprawdzić czy napęd funkcjonuje prawidłowo czy też coś jes w nim uszkodzone.
Problem programowy wykluczyłem - reinstalacja Win7 x64 (z innej przyczyny
wykonana) zrobiona ostatnio nie dała poprawy.

pzdr, sz.