Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 17 May 2012 12:34:35 +0200

Dnia Wed, 16 May 2012 20:03:52 +0200, Zetka napisał(a):

> Dzięki. Spróbuję to makro w wolnej chwili.

Powodzenia. :D

> Teraz bardzo się cieszę, że mogę drukować wybrane fragmenty
> bez problemu.
> Przeglądarka to nie IE, ale FF. Każda ma zresztą zalety i wady.

Hmm:
1. Wszedłem na stronę (dokładnie na
http://prawo.legeo.pl/prawo/zarzadzenie-ministra-spraw-wewnetrznych-z-dnia-13-kwietnia-2012-r-w-sprawie-uzycia-funkcjonariuszy-strazy-granicznej-do-udzielenia-pomocy-policji/)
Firefoksem 12
2. Skrót Ctrl+A (zaznacz wszystko)
3. Skrót Ctrl+C
4. Przejście do Worda 2010
5. Skrót Ctrl+V
Treść mam, hiperłącza mam, formatowanie od czapy (w sensie rozmiarów
fontów), obrazów tła żadnych nie skopiował.

Ta sama operacja z Internet Explorera powoduje, że pod tekstem pojawia się
szare tło.

> W tym wypadku tego tła na stronie www nie ma, a przynajmniej
> nie jest widoczne. Pojawia się po wklejeniu do Worda.
> Ponadto myślę, że Kamil nie miał problemu z tłem przy
> wklejaniu z podanej przeze mnie strony, bo wkleił na próbę
> coś z tej strony. Ja natomiast próbowałam wklejać fragmenty
> przepisów, które ta strona zawiera. Może zresztą jest to
> jakieś celowe zabezpieczenie przed kopiowaniem?

Coś mi tu nie gra. Możesz z łaski swojej podać wersję Firefoksa plus
zainstalowane rozszerzenia i ich wersje? Może tu coś bruździ.

[ The Guv: There are inmates and there are convicts. [...] So, which are   ]
[ you gonna be? Richard B. Riddick: Me? I'm just passin' through.          ]
[                                            ("The Chronicles of Riddick") ]