Re: Jak się pozbyć tła ?

Autor: Zetka <Zetka_at_nie-pisac.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 20:03:52 +0200

> Kopiowanie z Internet Eksplorera jak mniemam? Rozwiązanie najszybsze i
> najprostsze: użyj innej przeglądarki. Próbowałem się dogrzebać w opcjach
> IE
> czy można wyłączyć kopiowanie tła tak, jak można wyłączyć jego drukowanie,
> ale niestety tego nie ma. Ja przynajmniej nie widzę.

> [...]

Dzięki. Spróbuję to makro w wolnej chwili.
Teraz bardzo się cieszę, że mogę drukować wybrane fragmenty
bez problemu.
Przeglądarka to nie IE, ale FF. Każda ma zresztą zalety i wady.
W tym wypadku tego tła na stronie www nie ma, a przynajmniej
nie jest widoczne. Pojawia się po wklejeniu do Worda.
Ponadto myślę, że Kamil nie miał problemu z tłem przy
wklejaniu z podanej przeze mnie strony, bo wkleił na próbę
coś z tej strony. Ja natomiast próbowałam wklejać fragmenty
przepisów, które ta strona zawiera. Może zresztą jest to
jakieś celowe zabezpieczenie przed kopiowaniem?

Pozdrawiam
Zetka