Re: Problem z eksploracją katalogów Win7

Autor: OMSON <omson_at_interia.pl>
Data: Tue, 08 May 2012 09:48:50 +0200

Piotr B. (pb2004) pisze:

> W Wierszu poleceń także nie można wylistować tego folderu? Co zwraca
> polecenie dir %USERPROFILE%\AppData?

Nic. Folder AppData można już explorować w dół. Junction pointy
wyświetlane są z pobladłymi ikonami folderów a nie skrótami.
Generalnie tak późna odpowiedź z mojej strony, wynika z braku fizycznego
dostępu do problematycznego komputera... Dzisiaj miałem możliwość tam
zajrzeć.

Mam jeszcze pytanie odnośnie zawartości 'FolderDescriptions' znajdującym
sie w kluczu:
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\FolderDescriptions

Czy można tam zmieniać sposób wyświetlania shellu i interakcję systemu z
użytkownikiem?

Pzdr, OMSON