Re: Wirus w MBR? - proszę o pomoc

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat, 5 May 2012 00:19:57 +0200

"KZ" napisał:

> System operacyjny to Win XP Home SP3.
> Jest to jedyny system, więc myślę, że żadnego bootmanagera
> tam nie ma.

Więc śmiało możesz odtworzyć standardowy MBR. Nie wiadomo, czy pomoże, bo
IMHO nie tu jest pies pogrzebany, ale z pewnością nie zaszkodzi.

> Skąd mam ściągnąć fdisk.exe żeby był odpowiedni dla
> dysku ok. 500 GB? Mam tylko bardzo stary, dla małych dysków.

To nie ma znaczenia. Przecież tym poleceniem operujesz tylko na pierwszych
kilkuset bajtach dysku pierwszego sektora dysku. Możesz też użyć Konsoli
Odzyskiwania http://support.microsoft.com/kb/314058/pl, chociaż stary fdisk
czyści MBR skuteczniej, nadpisując wszystkie 446 bajtów.

JoteR