Re: Wirus w MBR? - proszę o pomoc

Autor: KZ <bez_at_spamu.pl>
Data: Sat, 5 May 2012 06:19:33 +0200

Dzięki.

> Więc śmiało możesz odtworzyć standardowy MBR. Nie wiadomo,
> czy pomoże, bo IMHO nie tu jest pies pogrzebany, ale z pewnością
> nie zaszkodzi.
Ja też mam wątpliwości, czy to jest wirus, ale od czegoś trzeba
zacząć.
Argumentem za wirusem może być fakt, że (podobno) stało się to
podczas przeglądania jakiejś gazetowej strony internetowej.
Ewentualne grzebanie w BIOSie jako przyczynę można wykluczyć.

> Możesz też użyć Konsoli Odzyskiwania
Przy okazji zapytam, czy to prawda, że użycie CHKDSK może
więcej zaszkodzić niż naprawić? Z jakimi parametrami?

Może nie uda mi się jej pomóc, ale przynajmniej chcę zastosować
próby, które nie zaszkodzą.

Wg jej spisania z ekranu pokazał się następujący napis:
STOP 0x00000077 (0xC000000E, 0xC000000E, 0x00000000, 0x09A25000)

Pozdrawiam
KZ