Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri, 23 Mar 2012 16:03:04 +0000

On 23/03/2012 15:33, R.e.m.e.K wrote:

> Kto Cie zmusza do 4'', ja mam w tablecie 10, pisze sie dosc wygodnie :-)

Wygodne pisanie na wirtualnej klawiaturze? Patrz, dopiero co
dowiadywałem się, że laptopowe nie nadają się do pracy. :)

> Wypalanie plyt to juz archaizm, po 5 latach wiekszowsc z nich zdycha, szkoda
> nerwow

Ale masz opcję.

> W czym problem?

W posiadaniu odpowiedniej drukarki sieciowej?

> No, bo na lapku to ogladanie filmu cala rodzina jest rewelacyjne! :-)

Łatwiej podłączyć laptopa do telewizora (DVI/VGA/HDMI), niż tablety i
smartfony. Z wypożyczalni online streamujących filmy często korzystam.

> Do obu tych czynnosci + dziesiatek innych tablet jest idealny i o niebo
> wygodniejszy.

Zobacz - to zupełnie jak dla mnie laptop zamiast desktopa. Też jest o
niebo wygodniejszy w dziesiątkach zastosowań, czego nie potrafisz
przyjąć do wiadomości.

Mentalność kalego.

--
Pozdrawiam,