Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Fri, 23 Mar 2012 16:33:32 +0100

Dnia Fri, 23 Mar 2012 14:05:22 +0000, kamil napisa艂(a):

Kto Cie zmusza do 4'', ja mam w tablecie 10, pisze sie dosc wygodnie :-)

> obr贸bka zdj臋膰 z wakacji na iphonie i wypalanie ich na plytce w ipadzie

Wypalanie plyt to juz archaizm, po 5 latach wiekszowsc z nich zdycha, szkoda
nerwow

> o drukowaniu z androida

W czym problem?

> i ogl膮daniu filmu ca艂a rodzin膮 na ipadzie ju偶 nie wspomn臋.

No, bo na lapku to ogladanie filmu cala rodzina jest rewelacyjne! :-)

> Sama przyjemno艣膰. ;)

Wlasnie :-)

Do obu tych czynnosci + dziesiatek innych tablet jest idealny i o niebo
wygodniejszy.

--
pozdro
R.e.m.e.K