Re: Windows 8 beta

Autor: R.e.m.e.K <go_at_dev.null>
Data: Fri, 23 Mar 2012 17:31:03 +0100

Dnia Fri, 23 Mar 2012 16:03:04 +0000, kamil napisał(a):

> Wygodne pisanie na wirtualnej klawiaturze? Patrz, dopiero co
> dowiadywałem się, że laptopowe nie nadają się do pracy. :)

Do pracy tak, nadaja, pod warunkiem, ze nie bazuje ona na pisaniu :-)
Stosunek komfortu uzywania klawiatur:

---E
-------N
--------------------------D

E - Klawiatura ekranowa
N - Klawiatura notebooka
D - Klawiatura desktopa

> Ale masz opcję.

Opcje w desktopie uwazasz za zbytek, w notebooku sa zaletami?

> W posiadaniu odpowiedniej drukarki sieciowej?

Drukarki sieciowe nie roznia sie specjalnie cena od zwyklych, kwestia
przemyslanego wyboru. Mam Brothera z WiFi i skanerem za 300 PLN.

> Łatwiej podłączyć laptopa do telewizora (DVI/VGA/HDMI), niż tablety i
> smartfony. Z wypożyczalni online streamujących filmy często korzystam.

Mam DLNA w stacjonarce + dedykowany player sieciowy - wygodniej sie nie da.
Pomijam, ze w obecnym TV mam wbudowany odtwarzacz z obsluga USB, czyta
wsystko co popularne wlacznie z MKV, oraz obsluguje serwisy VOD.

> Zobacz - to zupełnie jak dla mnie laptop zamiast desktopa. Też jest o
> niebo wygodniejszy w dziesiątkach zastosowań, czego nie potrafisz
> przyjąć do wiadomości.

W dziesiatkach? W tym, ze jest go latwiej przeniesc i w czym jeszcze?

> Mentalność kalego.

Oj, przesadzasz :-)

--
pozdro