Re: [ot] Lunascape - ktos uzywa? uzywal?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue, 20 Mar 2012 14:50:02 +0100

L501 aneryS in news:4f67bb5d$1_at_news.home.net.pl
> Użytkownik "1634Racine" <1634_at_Racine.pl> napisał w wiadomości
> Mnie zapaliło żółte światełko to, że wymaga uprzedniego zainstalowania
> IE. Czyli w istocie jest to nakładka na silnik renderujący...?

to nie tak.
Lunascape ma (albo z sieci dociaga) dwa pozostale, popularne silniki
przegladarkowe, rozne od silnika Trident, ktory jest w IE. Czyli mozesz
pracowac na ktorym chcesz, ergo: omijac IE.
A dlaczego pisza, ze wymagany jest ie? moze dlatego, ze Trident nie jest do
sciagniecia i jedyna mozliwoscia pracy w trybie ie jest posiadanie ie, z
ktorego lunascape pozyczy sobie Tridenta?
ale juz w momencie gdy mozesz pracowac na innym silniku niz ten z ie, to
chyba nie ma mowy o nakladce....