Re: Windows 8 beta

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Mon, 12 Mar 2012 13:52:38 +0000

On 10/03/2012 23:06, Przemysław Ryk wrote:

> Czekaj moment. Ja rozumiem, że ktoś potrzebuje przenośnego sprzętu. Ba. Sam
> w którymś momencie swojego żywota doszedłem do wniosku, że pożyczania
> komputera od znajomych na jakiś wyjazd, to mam dosyć i kupiłem coś dla
> siebie.
>
> Rozumiem potrzeby osób często się przemieszczających. Oni często potrzebują
> rzeczywiście mobilnej maszyny. Ale jak widzę wstawiany kit, że laptop
> zastąpi Ci desktopa, to się gorzko uśmiecham. Później patrzę i słucham osób,
> które się na taką bajkę skusiły.

Ja z kolei wciąż nie rozumiem, w czym laptop podłączony do monitora i
klawiatury miałby ustępować desktopowi? Tylko nie zaczynaj znów z
upychaniem 32GB RAMu i 2TB dysku, bo przeciętnemu użytkownikowi
potrzebne to jak świni siodło.

Pitolisz. Po prostu pitolisz.

http://www.laptopsarena.com/wp-content/uploads/2010/01/laptop-docking-stations-3.jpg

--