Re: Windows 8 beta

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun, 11 Mar 2012 00:06:48 +0100

Dnia Wed, 07 Mar 2012 10:34:46 +0000, kamil napisał(a):

> Bo najwyraźniej nie masz takiej potrzeby. Wiele osób ma, tak samo jak
> wiele osób potrzebuje samochodu z dużym bagażnikiem i to, że mi jest
> zbędny nie zmieni tego faktu.

Czekaj moment. Ja rozumiem, że ktoś potrzebuje przenośnego sprzętu. Ba. Sam
w którymś momencie swojego żywota doszedłem do wniosku, że pożyczania
komputera od znajomych na jakiś wyjazd, to mam dosyć i kupiłem coś dla
siebie.

Rozumiem potrzeby osób często się przemieszczających. Oni często potrzebują
rzeczywiście mobilnej maszyny. Ale jak widzę wstawiany kit, że laptop
zastąpi Ci desktopa, to się gorzko uśmiecham. Później patrzę i słucham osób,
które się na taką bajkę skusiły.

> Widzisz, ale tutaj pretensje możesz mieć co najwyżej do ciulowej firmy
> oszczędzającej na ergonomii pracowników. Poza laptopami typowo
> podróżnymi, wszyscy u mnie mają stacje dokujące + monitor i klawiatura z
> myszÄ….

Mam stację dokującą, co do klawiatury i myszy - jak bym nie przyniósł
swojej, to bym miał służbową. I co z tego? Stacja dokująca nie da Ci
regulacji położenia monitora. Kwik w pracy u siebie będę podnosił z różnych
powodów. Po prostu - nie będę się katować i niszczyć sobie wzroku czy
kręgosłupa, bo ktoś musi przyoszczędzić.

[ Cynizm - sposób przyjmowania życia takim, jakie ono jest.                ]
[                            (JoeMonster.org - Demotywatory rosyjskie XIX) ]