Re: Windows 8 beta

Autor: Przemys³aw Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon, 12 Mar 2012 22:55:40 +0100

Dnia Wed, 07 Mar 2012 10:34:46 +0000, kamil napisał(a):

> Bo najwyraźniej nie masz takiej potrzeby. Wiele osób ma, tak samo jak
> wiele osób potrzebuje samochodu z dużym bagażnikiem i to, że mi jest
> zbędny nie zmieni tego faktu.

Ja nie mam potrzeby. Zgadza się. Tyle tylko, że jak przepytasz niejedną
osobę, która się z zamiarem kupowania lapciaka nosi, to okazuje się, że tak
de facto biorą pod uwagę laptopta gdyż… tak im sprzedawca podpowiedział.

> Widzisz, ale tutaj pretensje możesz mieć co najwyżej do ciulowej firmy
> oszczędzającej na ergonomii pracowników. Poza laptopami typowo
> podróżnymi, wszyscy u mnie mają stacje dokujące + monitor i klawiatura z
> myszÄ….

Czyli de facto robi się z laptopa stacjonarkę…

[ Jak to mówią daltoniści: życie jest jak tęcza - raz białe, raz czarne... ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]