Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sun, 11 Mar 2012 21:21:02 +0100

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości

> A tam. Nie ma się czego obawiać. Wystarczy zrozumieć, po co są te
> foldery i jak powstają.
>
> All Users.Windows jest automatycznie tworzony przez instalatora systemu
> w przypadku, gdy reinstalujemy system, a na dysku w D&S istnieje już
> folder pod nazwą All Users.
>
> Przed usunięciem/przemianowaniem zbędnego folderu najlepiej sprawdzić,
> który z nich jest aktualnie używany. Najprościej - weryfikując zmienną
> ALLUSERSPROFILE poleceniem set ALLUSERSPROFILE w wierszu poleceń. Można
> też sprawdzić, co się otwiera po prawokliku na Menu Start => Otwórz
> [...]

Dzięki za wyjaśnienie mi istoty powstawania tych folderów.
Według wszystkich trzech sposobów sprawdzenia, który folder jest aktualnie
używany, uzyskałem trzykrotnie odpowiedź, że:
ALL Users.WINDOWS
(Przy czym w tym trzecim sposobie znalazłem to, ale w:
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\Current Version\ProfileList).
Fakt, system był już kilka razy odzyskiwany. Zawsze korzystałem z wcześniej
utworzonej płytki z obrazem C:
(Czy to również nazywamy reinstalacją ?).

Jeżeli piszesz: "A tam. Nie ma się czego obawiać", to spróbuję to wykonać
(usunąć folder All Users). Ale z ostrożności, tak:
Przed usunięciem zrobię jego kopię, aby w razie gdyby coś .......
Przypuszczam jednak, że wszystko pójdzie OK, więc mam jeszcze jedno pytanie.
Czy pozostałemu folderowi o nazwie All Users.WINDOWS mogę zmienić nazwę na
All Users ?
Pytam, ponieważ użyłeś zwrotu: "....../przemianowanie", a to mi
zasugerowało, zmianę nazwy.