Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun, 11 Mar 2012 21:47:41 +0100

Dnia Sun, 11 Mar 2012 21:21:02 +0100, kmark napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
>
> Fakt, system był już kilka razy odzyskiwany. Zawsze korzystałem z wcześniej
> utworzonej płytki z obrazem C:
> (Czy to również nazywamy reinstalacją ?).

Jeżeli po takim "odzyskiwaniu" nie było na partycji nic: starych danych,
zainstalowanych wcześniej programów, etc. - a jedynie nowy świeży system
- to zapewne było to przywracanie systemu z obrazu zapisanego na płytce.
Jeżeli zaś te dane pozostaly - to była to zwykła reinstalacja systemu.
Problem z All Users mógł wystąpić jedynie w tym drugim przypadku.

Czasami takie foldery-widma powstają jeszcze z innego powodu - gdy
system podczas uruchamiania lub też przelogowywania użytkownika nie
potrafi dostać się do istniejącego już na dysku profilu. Bo na przykład
będzie on zablokowany przez jakiś proces. Wówczas zakładany jest profil
tymczasowy z dopiskiem .nazwa_komputera w nazwie, jednak po usunięciu
blokady system powinien był wrócić do używania oryginalnego profilu. Tak
więc nie stanowi to wielkiego problemu.

> Jeżeli piszesz: "A tam. Nie ma się czego obawiać", to spróbuję to wykonać
> (usunąć folder All Users). Ale z ostrożności, tak:
> Przed usunięciem zrobię jego kopię, aby w razie gdyby coś .......
> Przypuszczam jednak, że wszystko pójdzie OK, więc mam jeszcze jedno pytanie.
> Czy pozostałemu folderowi o nazwie All Users.WINDOWS mogę zmienić nazwę na
> All Users ?

Nie. Nie ma też takiej potrzeby. W ogóle sugerowałbym za bardzo nie
ingerować w bebechy systemu, póki działa sprawnie :-). To, jak się dany
profil nazywa, naprawdę nie ma żadnego znaczenia dla Windows. To tylko
taka specyfika ludzkiego umysłu, że dopatruje się on problemu, gdy coś
odbiega od z góry założonej logiki...

> Pytam, ponieważ użyłeś zwrotu: "....../przemianowanie", a to mi
> zasugerowało, zmianę nazwy.

Zwykle lepiej jest najpierw przemianować folder, żeby było do czego
wracać.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/