Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun, 11 Mar 2012 17:06:02 +0100

Dnia Sun, 11 Mar 2012 15:06:41 +0100, kmark napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości
[...]
> Ale prawdopodobnie na funkcjonalność któregoś z kont -tak. O czym
> przestrzega Piotr w następnym poście. Wobec tego pozostawię te foldery w
> "spokoju".

A tam. Nie ma się czego obawiać. Wystarczy zrozumieć, po co są te
foldery i jak powstają.

All Users.Windows jest automatycznie tworzony przez instalatora systemu
w przypadku, gdy reinstalujemy system, a na dysku w D&S istnieje już
folder pod nazwą All Users.

Przed usunięciem/przemianowaniem zbędnego folderu najlepiej sprawdzić,
który z nich jest aktualnie używany. Najprościej - weryfikując zmienną
ALLUSERSPROFILE poleceniem set ALLUSERSPROFILE w wierszu poleceń. Można
też sprawdzić, co się otwiera po prawokliku na Menu Start => Otwórz
wszystkich użytkowników. Trzeci sposób to np. zajrzeć do rejestru do
wpisu AllUsersProfile w kluczu \HKLM\Software\WindowsNT\ProfileList.

> Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
> kmark

NP :-).

--