Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sun, 11 Mar 2012 15:06:41 +0100

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości

> OK, racja.

> Zobacz jeszcze w services.msc, czy działa usługa Logowanie pomocnicze.
> http://support.microsoft.com/kb/294676
>
> Czy ten komputer nie został czasem przyłączony do domeny?
> Czy można uruchomić inne programy prawoklikiem "uruchom jako inny
> użytkownik"?
> Czy problem dotyczy wyłącznie control userpasswords2?

Wielkie dzięki za pomoc i poświęcony czas. Już jest OK.
Teraz odpowiem po kolei na Twoje pytania:
ad1-usługa "logowanie pomocnicze" była ustawiona na "ręczny". Po zmianie na
"automatyczny", z konta z ograniczenianiami można już wykonać polecenie
"control userpassword2". Zarówno dla konta "kmark", jak również dla
nowootworzonego: "nowe". I O TO CHODZIŁO !!!!
Odpowiedzi na pozostałe pytania nie są już istotne, ale może komuś z
podobnym problemem się przydadzą
ad2-mój komputer nie został przyłączony do domeny
ad3-tak
ad4-nie tylko; również na przykład: "msconfig" i "gpedit.msc". Wyświetla się
komunikat o braku uprawnień.
Natomiast problem nie dotyczy takich poleceń, jak na przyklad: "regedit",
"services.msc", "cmd".

> Można, ale dla działania systemu jest to nieistotne.
Ale prawdopodobnie na funkcjonalność któregoś z kont -tak. O czym
przestrzega Piotr w następnym poście. Wobec tego pozostawię te foldery w
"spokoju".

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
kmark