Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun, 11 Mar 2012 11:48:06 +0100

Dnia Sat, 10 Mar 2012 21:37:37 +0100, kmark napisał(a):

> Przeczytałem. Userka Quanthie miała jednak o wiele poważniejszy problem,
> polegający na niemożności dostępu do konta z uprawnieniami admina.
> U mnie nie ma tego problemu. Mogę logować się do dowolnego konta oraz
> przelogować się do innego po kliknięciu ikonki "wyloguj".

OK, racja.

> Wspólny problem to brak możliwości uruchomienia polecenia "control
> userpasswords2" na koncie z ograniczeniami.
> Przeskanowałem jednak komputer, aby przekonać się, czy nie jest
> zainfekowany.
> Wykonałem to następującymi programami:
> -Avast
> -ESET online scanner
> -Malwarebytes a/malware
> żaden z nich nie wykrył zagrożeń.
> Myślę, że nie będę szukał "dziury w całym". Pozostawię tylko konto "kmark",
> które ma uprawnienia admina. I wszystko będzie po staremu.
> =====

Zobacz jeszcze w services.msc, czy działa usługa Logowanie pomocnicze.
http://support.microsoft.com/kb/294676

Czy ten komputer nie został czasem przyłączony do domeny?
Czy można uruchomić inne programy prawoklikiem "uruchom jako inny
użytkownik"?
Czy problem dotyczy wyłącznie control userpasswords2?

> A przy okazji:
> Dodając konta zauważyłem, że w folderze: Documents&settings posiadam miedzy
> innymi następujące katalogi:
> All Users.WINDOWS oraz All Users
> (nazwa tego pierwszego jest w kolorze niebieskim, podobnie jak nazwa konta
> kmark)
> Moje pytanie:
> Czy któryś z tych folderów można usunąć bez szkody dla dzialania systemu ?

Można, ale dla działania systemu jest to nieistotne.

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/