Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sat, 10 Mar 2012 21:37:37 +0100

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości >
> Wirus.
> Przeczytaj uważnie wątek z poniższego linku i pokombinuj, jak go usunąć:
> http://peb.pl/logi-do-sprawdzenia/647712-problem-z-kontem-administratora-w-xp.html
> --
> M.
Przeczytałem. Userka Quanthie miała jednak o wiele poważniejszy problem,
polegający na niemożności dostępu do konta z uprawnieniami admina.
U mnie nie ma tego problemu. Mogę logować się do dowolnego konta oraz
przelogować się do innego po kliknięciu ikonki "wyloguj".
Wspólny problem to brak możliwości uruchomienia polecenia "control
userpasswords2" na koncie z ograniczeniami.
Przeskanowałem jednak komputer, aby przekonać się, czy nie jest
zainfekowany.
Wykonałem to następującymi programami:
-Avast
-ESET online scanner
-Malwarebytes a/malware
żaden z nich nie wykrył zagrożeń.
Myślę, że nie będę szukał "dziury w całym". Pozostawię tylko konto "kmark",
które ma uprawnienia admina. I wszystko będzie po staremu.
=====
A przy okazji:
Dodając konta zauważyłem, że w folderze: Documents&settings posiadam miedzy
innymi następujące katalogi:
All Users.WINDOWS oraz All Users
(nazwa tego pierwszego jest w kolorze niebieskim, podobnie jak nazwa konta
kmark)
Moje pytanie:
Czy któryś z tych folderów można usunąć bez szkody dla dzialania systemu ?