Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: kmark <markotar_at_o2.pl>
Data: Sat, 10 Mar 2012 12:37:20 +0100

Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto_at_o2.px> napisał w wiadomości >>
Próbowałem też, wpisując nazwę: miszczu. Ale efekt taki sam:

> Twoje konto nosi nazwę kmark, a nie miszczu. Upewnić się możesz
> wykonując polecenie net user kmark w wierszu poleceń, oraz ew. polecenie
> set, które pokaże rzeczywistą nazwę profilu.

Zgadza się. Po wykonaniu polecenia: "net user kmark" uzyskałem
potwierdzenie, że moja nazwa to : "kmark"

> Załóż sobie nowe konto administratora i potestuj. To nic nie kosztuje,
> no prawie, bo zajmuje 1 MB miejsca na dysku :-).
> --
Założyłem nowe konto z uprawnieniami admina:
http://img835.imageshack.us/img835/4783/netuserr.jpg
nazwałem je: nowe i przypisałem mu hasło: test
logowanie do konta, po wpisaniu hasła, przebiega prawidłowo
http://img201.imageshack.us/img201/6306/logowanie.jpg
-teraz wylogowuję się z konta: "nowe" i loguję do konta:"leszczu" (nie
posiada hasła)
-z konta "leszczu" chcę uruchomić: control userpasswords2
-pojawia się okienko z informacją, aby podać nazwę i hasło jednego z adminów
-wpisuję odpowiednio: nowe i test
-klikam OK i:
http://img834.imageshack.us/img834/1430/noweqs.jpg
zonk