Re: komunikat o błędzie przy próbie otwarcia okna "konta użytkownika"

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat, 10 Mar 2012 03:58:55 +0100

Dnia Fri, 9 Mar 2012 21:43:17 +0100, kmark napisał(a):

> Próbowałem też, wpisując nazwę: miszczu. Ale efekt taki sam:
> http://img819.imageshack.us/img819/5995/miszczu.jpg

Twoje konto nosi nazwę kmark, a nie miszczu. Upewnić się możesz
wykonując polecenie net user kmark w wierszu poleceń, oraz ew. polecenie
set, które pokaże rzeczywistą nazwę profilu.

> Tak myślę, czy czasami pewne ustawienia o których nie wiem (więc nie mogę
> ich zmienić) nie decydują o tym, że w moim przypadku po prostu to zadanie to
> jest tymczasowo niewykonalne.

Załóż sobie nowe konto administratora i potestuj. To nic nie kosztuje,
no prawie, bo zajmuje 1 MB miejsca na dysku :-).

--
M.
/odpowiadając na priv zmień px na pl/