Re: Windows 8 beta

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Thu, 08 Mar 2012 09:24:08 +0100

On Tue, 6 Mar 2012 23:06:45 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>Skoro dla Was poparta logicznymi argumentami wypowiedź, to „fobia”, to ja
>nie mam więcej pytań.
To źle. Bez problemu laptop (dzięki ww. akcesoriom) będzie się nadawał
do komfortowej pracy. Za to komputer stacjonarny nigdy nie będzie tak
przenośny. Bo MZ, linią podziału jest przenośność-wydajność. A duby
smalone o tym, że na lapku nie da się wygodnie pracować można między
bajki włożyć, choć kosztuje to sporo więcej.

--
Grzegorz Krukowski