Re: Windows 8 beta

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu, 8 Mar 2012 01:47:00 +0100

Dnia Wed, 07 Mar 2012 12:29:09 -0500, rs napisał(a):

> no sam sie podkladasz i prosisz o klapsa:
> klawiatura bez bloku numerycznego.

No sorry - średnio używalna jednak. Przynajmniej dla mnie.

> "Poza pochyleniem - brak jakiejkolwiek innej regulacji położenia
> ekranu."
> wiecej?
> koniecznie mam ci linkami dokumentowac, ze moja racja jest w tym
> wypadku lepsza nie dlatego, ze mojsza, czy sobie oszczedzisz? <rs>

Brak możliwości regulacji wysokości, na jakiej jest ekran, to według Ciebie
zaleta? Muszę to sprzedać u siebie w firmie wszystkim tym, którzy lapciaka
stawiają na jednym czy dwóch pudełkach, żeby mieć monitor na pożądanej
wysokości…

[ Człowiek rodzi się z dwiema nieuleczalnymi chorobami: życiem, które      ]
[ kończy się śmiercią i nadzieją, że śmierć nie jest końcem.               ]
[                                                     (znalezione w necie) ]