Re: Windows 8 beta

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed, 07 Mar 2012 20:08:57 -0500

On Thu, 8 Mar 2012 01:47:00 +0100, Przemysław Ryk
<przemyslaw.ryk_at_gmail.com> wrote:

>No sorry - średnio używalna jednak. *Przynajmniej dla mnie.*

** wlasnie. i tu lezy glowny problem w tej rozmowie.

>Brak możliwości regulacji wysokości, na jakiej jest ekran, to według Ciebie
>zaleta? Muszę to sprzedać u siebie w firmie wszystkim tym, którzy lapciaka
>stawiają na jednym czy dwóch pudełkach, żeby mieć monitor na pożądanej
>wysokości…

ah. ah. bo spacja o 2mm za krotka, bo skok klawisza za maly, bo sie
ekran nie rozciaga, nie wygina i obraca, bo swiatlo w nim odblaskuje,
i kable takie okropne sie ciagna ... dziecinada, stary. ksiezniczka na
ziarnku grochu. <rs>