Re: Windows 8 beta

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Mon, 5 Mar 2012 22:09:52 +0100

> Wasze wrażenia? :)

Zainstalowałem, ale bawiłem się tym mniej niż pół godziny.

1. Załamało mnie to coś wielkie, zielone zamiast pulpitu. WTF?!?!?

2. Z trudem doszedłem do tego, jak się przełączyć na normalny pulpit, ale nawet
wtedy coś było nie tak - nie widziałem "na pasku" działających aplikacji.

3. Nie umiałem zamknąć działających aplikacji.

4. Miałem problemy z opuszczeniem aplikacji działających full-screen (czułem się
jak dawniej w grze DOS-owej, której nie umiem zakmnąć).

Tak więc moje pierwsze wrażenia - Win8 to jakiś dziwoląg i koszmarek.

Oczywiscie zdaję sobie sprawę, że złe wrażenia wynikają w dużej części z mojej
niewiedzy i jakby mi ktoś pokazał jak pod Win8 zrobić to, czego zrobić nie
umiałem, to pewnie czułbym się tam tak samo jak pod Win7 (czyli średnio - Win7
używam gdy musze, normalnie nadal jadę na XP).

latet