Re: Brak sterownika SATA a instalacja Windows 7 - czy się da?

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 5 Mar 2012 22:22:35 +0100

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:jj2vmb$8js$1_at_news.icpnet.pl...

> Nie pojechałem, bo używam od trzech lat i działa bardzo dobrze. I to co
> piszesz, to problem aplikacji od Samsunga a nie Windows.

Nie no zgadzam się, że to problem aplikacji że nie jest dostosowana do 7'ki.
Nie zmienia to faktu, że specjalistyczne aplikacje są można powiedzieć z
oporami przenoszone na nową platformę.
Widać są dość znaczne różnice w programowaniu czy obsłudze sprzętu.

Ale tu nie o tym było.

Pozdrawiam.

--
Irokez