Re: Windows 8 beta

Autor: Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka coâ„¢ <Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka_at_interia.pl>
Data: Fri 02 Mar 2012 - 12:45:40 MET

> To prawda. Ale jednocześnie i niewielka różnica.

Ano niewielka.

> http://www.tinyurl.pl/?WtcaYzGU
>
> <cytat>
> Alt+F4 doesn't close some apps.
> </cytat>

A to nie wiedzialem.

> Napisz mi, ile czasu zajęło Ci dojście do tego, jak:
>
> * Otworzyć panel start tylko przy pomocy myszki
> * Zamknąć system
> * Wyświetlić wszystkie programy w panelu start
>
> Uczciwie, bez wcześniejszego czytania informacji o systemie.

Tak jak pisalem - ok. 5-10 min. Troche pomogl fakt, ze korzystam
czasem z Ubuntu z Unity, no i to, ze spodziewalem sie pewnej
'tabletowej' obslugi. Ale niczego konkretnego nie czytalem.

> Unlikely...

No moze w widoku all apps to zrobia, w tej chwili ssie na maksa.

> Prawdę mówiąc, to ja nie wiem za bardzo, jak w metro będzie wyglądała
> dowolna nietrywialna aplikacja - Gimp, Inkscape, MuseScore, Blender,
> Audacity, VirtualDub, Maxima, Octave, VirtualBox, Total Commander,
> Office i tak dalej.

Pozyjemy, zobaczymy :)

> Microsoft Tiles. Albo Microsoft Metro :) Prawdę mówiąc, zrobienie
> systemu - hybrydy jest IMO durnym pomysłem. Lepiej było na jednym core
> postawić dwa shelle - jeden pod tablety, drugi pod desktopy.

W tej chwili nie ma sensu to metro, bo i tak wszystko wlasciwie
uruchamia sie w aero...
Podoba mi sie to MS Tiles bez title barow, przyciskow minimalizuj itp,
pasku zadan (wiem, ze ten mozna ukrywac, ale zostaje pojedyncza linia
ktora niemozebnie mnie irytuje:) ) itd. czy tez aplikacje scrollowane w
poziomie - jakby to nie zabrzmialo: jest mniej rozpraszajacy.
Oczywiscie nie teraz, bo teraz to mega rozprasza przelaczanie
sie miedzy aero a metro.

Jednak jak juz pisalem: nie za cene braku kilku programow na ekranie.