Re: Windows 8 beta

Autor: Wojciech \ <sp-no-spam-ook_at_op.pl>
Data: Fri 02 Mar 2012 - 12:05:24 MET

Dnia 02-03-2012 o 11:43:49 Mr. D a.k.a Pos1o vel Beerbant n' Hoolaka co™
<Mr.D.Pos1o_Beerbant_n_Hoolaka@interia.pl> napisał(a):

> Jedna niescislosc, moga byc DWA programy na raz widoczne w metro ;)

To prawda. Ale jednocześnie i niewielka różnica.

> I zamyka sie je alt+f4,

http://www.tinyurl.pl/?WtcaYzGU

<cytat>
Alt+F4 doesn't close some apps.
</cytat>

> a przelaczac miedzy nimi mozna sama
> myszka (lewy dolny rog- gora - srednio wygodne:>).
> I generalnie sie nie zgodze, ze potrzebny jest jakis wielki help -
> w 5 min sie to ogarnia.

Napisz mi, ile czasu zajęło Ci dojście do tego, jak:

* Otworzyć panel start tylko przy pomocy myszki
* Zamknąć system
* Wyświetlić wszystkie programy w panelu start

Uczciwie, bez wcześniejszego czytania informacji o systemie.

> Mi sie to metro i aplikacje na pelnym ekranie nawet podobaja,
> ale nie za cene braku opcji mozliwosci widzenia ilus programow na raz.
> Menu start bedzie bardzo fajne, pod warunkiem, ze jakos zrobia
> je z podmenu dla danych aplikacji.

Unlikely...

> No i ciekawe jak niby Gimp mialby wygladac w metro... :)

Prawdę mówiąc, to ja nie wiem za bardzo, jak w metro będzie wyglądała
dowolna nietrywialna aplikacja - Gimp, Inkscape, MuseScore, Blender,
Audacity, VirtualDub, Maxima, Octave, VirtualBox, Total Commander, Office
i tak dalej.

> Ale generalnie nie powinno sie to juz nazywac Windows, w wydaniu tego
> gui.

Microsoft Tiles. Albo Microsoft Metro :) PrawdÄ™ mĂłwiÄ…c, zrobienie systemu
- hybrydy jest IMO durnym pomysłem. Lepiej było na jednym core postawić
dwa shelle - jeden pod tablety, drugi pod desktopy.

Pozdrawiam -- Spook.

--
UĹĽywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/