Re: odzyskiwanie poczty przychodzącej

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 01 Mar 2012 - 04:04:18 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jimh47$aak$1@news.icpnet.pl
[...................]
> Facet coś opowiada bez sensu i nie widzę potrzeby się nad tym więcej
> zastanawiać. Zmień admina na normalnego :)

moze tak do konca nie jest nienormalny,a moze w ogole normalny jest:
okazalo sie, że wzial dysk serwera do chalupy (!), przejechal po nim
programem, ktorego nie ma korporacja (pewnie bal sie jakiegos nielegala
instalowac w firmie,ale jaki to soft? - nie wiem), wydostal _wszystkie_
maile "przychodzące" nalezace do pracownika, ktoremu padly owe dbx-y w
pececie, przyniosl maile do roboty i zaimportowal do oe w pececie;
"wychodzacych" mniej, powiedzial,że
calego backupu wychodzacych to juz na dysku serwera firmy nie ma.
Relacjonuje tylko jego zdanie sprawy z odzyskiwania.
mnie zaciekawilo tylko to, ze do wyjecia z dysku serwera maili nalezacych do
konkretnego pracownika musial uzyc softu,ktorego w firmie nie ma
opcjonalnie, a przeciez wykonal zapewne niezbyt skomplikowana operacje typu
"szukaj przychodzacych na adres...".