Re: odzyskiwanie poczty przychodzącej

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 01 Mar 2012 - 01:50:57 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> nie zgadywac, tylko - jesli chcesz, oczywiscie - zasugerowac mi co MÓGŁ
> miec na mysli.

Mógł mieć na myśli mnóstwo różnych rzeczy, moim zdaniem nie ma sensu się nad
tym zastanawiać bo wszystkie odpowiedzi będą tak samo dobre.

> [...]
> jezyk o odzyskiwaniu. Na zdrowy rozum chodzi mu pewnie o to, że moze ma
> jakis czasowy backup.No bo skad by te maile ze swojego serwera
> korporacyjnego wziął? Podejrzewam,że o to mu chodzi. A zagadka dla mnie
> jest jego stwierdzenie, że to mu zabierze DUŻO czasu, z dwa dni.
> Dlatego pytam. Dwa dni na wyjecie z serwera zbackupowanych maili?? Moje
> pytanie ma w podtekscie podejrzenie, że mu sie po prostu nie chce tego
> wykonac i gada ciemnemu pracownikowi bzdury,a ma do wykonania krotki
> ruch.Pytalem domyslnie,czy masz to samo podejrzenie. Nie wiem, skad u

Przepraszam, to nie było zamierzone. Ale takie pytania wydają mi się bez
sensu. Nie wiem po co rozkminiać co facet miał na myśli. To, co można było
napisać zostało już napisane. Jedziesz DBXtractem a jak on nie daje rady to
jedziesz czymś innym. Jak nic nie da rady to godzisz się ze stratą. Chyba,
że rzeczywiście był jakiś backup po stronie serwera.

> Jak odpisal, jak nie odpisal. Mam zero posta od niego.

Ja widzę takie coś: "Nie, Nigdy i pod żadnym pozorem nie powinno się z
zewnątrz (w dodatku mając
mętne pojęcie o zainstalowanym systemie, oprogramowaniu, polityce
bezpieczeństwa i takich tam) wcinać bez zezwolenia w kompetencje admina
jakiejkolwiek firmy."
Chodzi mi o to (i stąd mogła się wziąć irytacja), że odniosłem wrażenie, że
na siłę komplikujesz sobie życie i wymyślasz problemy :) Masz do zrobienia
dwie rzeczy: wyciągnięcie co się da z pliku DBX oraz uzyskanie sensownej
odpowiedzi od admina. Nie trzeba nad niczym dyskutować.

> pytanie jest bardzo w porzadku. wlasnie z technicznego pktu widzenia.

Pisałem odnośnie DBXtract. Nie wiem po co się zastanawiać czy go użyć czy
nie. Jaki masz właściwie problem techniczny?

> Co
> to znaczy odzyskanie przez admina poczty na osobistym pececie, gdy nie
> dotyka peceta, ale mowi, ze mu odzyskanie dbx-ów zajmie dwa dni - w
> kiblu bedzie ich szukal? czy u siebie na serwerze i dlaczego az dwa
> dni? Bo budzi to podejrzenie, że zamierza olac sprawe, jesli juz tego
> nie robi.

Facet coś opowiada bez sensu i nie widzę potrzeby się nad tym więcej
zastanawiać. Zmień admina na normalnego :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/