Re: W7 Starter (Nokia Booklet 3G) - twarde zawieszanie

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Thu 01 Mar 2012 - 02:38:18 MET

Użytkownik "cac" <cacup@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:4f4e9ea9$0$1220$65785112@news.neostrada.pl...
> Przeszukałem opcje zasilania - znalazłem tylko te systemowe. Zmieniłem ale
> raczej nie zauważyłem żadnej poprawy. Zwiechy są nadal.
>
> BTW: w Victorii nie znalazłem gdzie się wchodzi w opcje zasilania dla
> danego dysku, chyba że coś przeoczyłem (4,46 wersja - najnowsza).

Albo mnie pamięć zawiodła (qrr...de), albo i ja coś przetentego... nie czuję
się najlepiej (zdrówko kuleje) pamięć mi podpowiadala, ze to w Victorii
robiłem, a tu nic (może w DOSowej?)... ale sprawdziłem, HDDScan ma to,
wchodzi się klikając w ikonkę "New Task" (ta duża okrągła pośrodku), z listy
wybiera kolejno Features, IDE features, wyskoczy konkretne okienko, tam jest
zarządzanie energią, to jest na 100%. Na koniec możesz sprawdzić, czy dysk
się prawidłowo wybudza - kliknij spindown, a po kilku sekundach, jak się
zatrzyma, spinup (moze sam uruchomić się ponownie, gdy zażąda tego system),
powinien odpalić.

Sory za błędne info, aale teraz nie dam rady się odnieść, muszę najpierw
złapać, gdzie skwasiłem. Odeśpię trochę i przejrzę temat.