Re: odzyskiwanie poczty przychodzącej

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 29 Feb 2012 - 12:09:29 MET

Grzegorz Niemirowski in news:jijofq$sgh$1@news.icpnet.pl
> Znów nic nie rozumiem. Próbujesz ekstraktować z pustego pliku i dziwisz
> się, że nic nie dostajesz...

nie probuje, tylko gapie sie w dbxctracta, awaria jest 3 km ode mnie. dumam
nad tym, czy probowac odzyskiwac dbxtractem, jesli dbx jest pusty z poziomu
oe, ale okaze sie (nie wiem jak jest), że pomimo to waży z 2 giga.

> No chyba, że nie był pusty, wtedy widocznie uszkodzenie było na tyle
> poważne, że trzeba użyć czegoś lepszego niż DBXtract i liczyć na
> szczęście. Ale przecież nawet nie napisałeś ile MB
> ma ten plik...

mozliwa sytuacja, gdy oe nie widzi maili, ale dbx wazy swoje. Ano nie wiem,
czy tak jest. Z calego posta widac, że pytam na zapas.