Re: odzyskiwanie poczty przychodzącej

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Feb 2012 - 00:38:32 MET

1634Racine <1634@Racine.pl> napisał(a):
> chodzi mi o to, że teraz patrze w dbxtract i nie za bardzo widze sukces
> extrakcji/wyciagania eml-i z pustej skrzynki.dbx... Te eml-e wcielo,
> wiec do czego tutaj ten soft...?

Znów nic nie rozumiem. Próbujesz ekstraktować z pustego pliku i dziwisz się,
że nic nie dostajesz... No chyba, że nie był pusty, wtedy widocznie
uszkodzenie było na tyle poważne, że trzeba użyć czegoś lepszego niż
DBXtract i liczyć na szczęście. Ale przecież nawet nie napisałeś ile MB ma
ten plik...

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/