Corel X5 Home and Student- liczba instalacji

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_na_gmailu_at_com.invalid>
Data: Wed 29 Feb 2012 - 11:04:23 MET

Dzień dobry szanownym grupowiczom.

Czy ktoś z Was używał Corela X5 w wersji Home and Student
i może napisać, jak w praktyce wygląda instalacja tego
softu na kilku komputerach?

Licencja rzecze:
"You may install and USE, at the same time, this Student and Teacher,
Home and Student or Home Edition Software on up to three (3) computers
at Your Address."

Czyli z tego wynika, że jeśli soft mam na 3 maszynach, a jedna
z nich padnie lub program z niej odinstalujÄ™, to mogÄ™
(wolno mi zgodnie z licencjÄ… i program nie zaprotestuje)
zainstalować go na innej? Czy też, jako że być może trzeba toto
wcześniej rejestrować, aktywować* to przeniesienie nie jest tak proste?

Dzięki z góry.

* "You agree that if the Software requires mandatory activation
or email validation, You will complete the process providing Corel
with accurate information. Your use of the Software is suspended
until You complete the activation and/or registration process."

--
Dominik (& kÄ…pany)