Czescia czego jest MS Outlook Express?

Autor: _THX. <j666.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 10:52:32 MET

Na jednym kompie mam chwilowo pogubione częściowo pliki poczty, więc nie chcę
tam uruchamiać Outlooka Express, a potrzebuję się dobrać do swojej poczty z
OE sprzed paru lat (akurat kilka starych emaili mi potrzebnych na gwałt).
Zainstaluję więc OE na innym kompie (XP sp3), przekopiuję potrzebne mi pliki
*.dbx i spróbuję dobrać się do potrzebnej poczty.
I teraz pytanie:
Na tym "innym" mam Office XP (2002).
Doinstalowywać OE z dysku instalacyjnego tego własnie Office XP, czy jakoś
inaczej (ściągać z sieci np., czy jakoś przez aktualizację Winodows?)?
Wolałbym ściągnąć z sieci ostatnią wersję OE (chyba 6.00?), bo na CD
instalacyjnym Office'a XP jest zdaje się OE 5.0 czy jakoś tak, to po co go za
chwilę aktualizować.
THX