Re: Czescia czego jest MS Outlook Express?

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 12:46:56 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie _THX.
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> Na jednym kompie mam chwilowo pogubione częściowo pliki poczty, więc nie chcę
> tam uruchamiać Outlooka Express, a potrzebuję się dobrać do swojej poczty z
> OE sprzed paru lat (akurat kilka starych emaili mi potrzebnych na gwałt).
> Zainstaluję więc OE na innym kompie (XP sp3), przekopiuję potrzebne mi pliki
> *.dbx i spróbuję dobrać się do potrzebnej poczty.
> I teraz pytanie:
> Na tym "innym" mam Office XP (2002).
> Doinstalowywać OE z dysku instalacyjnego tego własnie Office XP, czy jakoś
> inaczej (ściągać z sieci np., czy jakoś przez aktualizację Winodows?)?
> [...]

Możesz użyć darmowego programu "Outlook Express Message Extractor"
http://www.gaijin.at/dloemxtr.php
Wyciąga wiadomości EML z plików DBX - polecam.

Pozdruffka

--
http://ibozaur.w.zax.pl/