Re: Jak skopiować pliki z zepsutego HD?

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 09:43:42 MET

Użytkownik "To Ja" <To@Ja.pl> napisał w wiadomości
news:4f448629$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...
> Jak już pisałem, mam dostęp do plików spod Knoppixa 5.0.1 i z tego
> przeglądu wynika, że pliki na których mi zależy raczej zachowały się
> nienaruszone.

To dobrze.

> Zacząłem te pliki przepisywać pod Knoppixem na płytki DVD.
> Przy dużej ilości plików jest to jednak metoda pracochłonna.
> Dlatego szukam metody ich przepisania na inny dysk, z którego
> potem mógłbym korzystać pod Windowsami..
> Pod Knoppixem nie udaje mi się kopiowanie lub przenoszenie
> plików między wszelkimi partycjami, również gdy dotyczy to
> partycji na zdrowych dyskach.

Niektóre pliki mają naszwy paraliżujace Linuxa, zauważyłem to - już się w to
bawiłem.
Ja to spod Ubuntu robię i zwykle idzie wszystko.
Lepiej jednak wydaje mi się wykorystać Mini-XP, choć jeśli on nie może...
hmm...
Jeśli struktura NTFS została nruszona, to i Pingwin może sobie nie poradzić.