Re: Jak skopiować pliki z zepsutego HD?

Autor: To Ja <To_at_Ja.pl>
Data: Wed 22 Feb 2012 - 07:07:37 MET

> Musisz wiedzieć, że systemowy CHKDSK zwykle pomaga przy uszkodzeniach, ale
> bywa, że sporadycznie potrafi podziałać nie w tę stronę, co potrzeba.
> Pozostawiam temat otwarty.

Dziękuję Ci za odpowiedź.
Próby ratowania tego dysku mam już za sobą. Windowsy nie widzą
struktury plików. Z Twoją uwagą odnośnie CHKDSK całkowicie się
zgadzam.
Jak już pisałem, mam dostęp do plików spod Knoppixa 5.0.1 i z tego
przeglądu wynika, że pliki na których mi zależy raczej zachowały się
nienaruszone.
Zacząłem te pliki przepisywać pod Knoppixem na płytki DVD.
Przy dużej ilości plików jest to jednak metoda pracochłonna.
Dlatego szukam metody ich przepisania na inny dysk, z którego
potem mógłbym korzystać pod Windowsami..
Pod Knoppixem nie udaje mi się kopiowanie lub przenoszenie
plików między wszelkimi partycjami, również gdy dotyczy to
partycji na zdrowych dyskach.

Pozdrowienia