Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2012 - 09:19:44 MET

> Z wiersza poleceń zadaj chkdsk /r c:

wykonałem sprawdzenie/naprawę chkdskiem, oto wyniki dla obu partycji
(wyciągnięte z podglądu zdarzeń):
Dla dysku C (systemowy):

---
Nazwa dziennika:Application
Źródło:        Microsoft-Windows-Wininit
Data:          15.02.2012 02:13:31
Identyfikator zdarzenia:1001
Kategoria zadania:Brak
Poziom:        Informacje
Słowa kluczowe:Klasyczny
Użytkownik:    Nie dotyczy
Komputer:      SZYMEK-DOM
Opis:
Sprawdzanie systemu plików na C:
Typ systemu plików to NTFS.
Etykieta woluminu: System.
Zaplanowano sprawdzenie dysku.
System Windows sprawdzi teraz dysk.
CHKDSK sprawdza pliki (poziom 1 z 5)
Oczyszczanie znaczników wystapien dla pliku 0x14b0b.
  Przetworzone rekordy plików: 214272.
Ukonczono sprawdzanie plików.
  Przetworzone rekordy duzych plików: 303.
Przetworzone rekordy uszkodzonych plików: 0.
Przetworzone rekordy atrybutów rozszerzonych: 0.
Przetworzone rekordy ponownej analizy: 57.                         CHKDSK
sprawdza indeksy (poziom 2 z 5)
  Przetworzone wpisy indeksu: 263814.
Ukonczono weryfikacje indeksów.
  Przeskanowane pliki nieindeksowane: 0.
Odzyskane pliki nieindeksowane: 0.                                CHKDSK
sprawdza deskryptory zabezpieczen (poziom 3 z 5)
  Przetworzone deskryptory zabezpieczen/identyfikatory plików: 214272.
Oczyszczanie 253 nieuzywanych wpisów w indeksie $SII pliku 0x9.
Oczyszczanie 253 nieuzywanych wpisów w indeksie $SDH pliku 0x9.
Porzadkowanie 253 nieuzywanych deskryptorów zabezpieczen.
Ukonczono sprawdzanie deskryptorów zabezpieczen.
  Przetworzone pliki danych: 24772.                                     Trwa
sprawdzanie dziennika Usn...
  Przetworzone bajty numerów USN: 36026016.
Zakonczono sprawdzanie poprawnosci dziennika Usn.
CHKDSK sprawdza dane pliku (poziom 4 z 5)
  Przetworzone pliki: 214256.
Zakonczono sprawdzanie danych pliku.
CHKDSK sprawdza wolne miejsce (etap 5 z 5)
  Przetworzone wolne klastry: 3366833.
Zakonczono sprawdzanie wolnego miejsca na dysku.
System Windows wprowadzil poprawki do systemu plików.
  41943039 KB calkowitego miejsca na dysku.
  28073572 KB w 148422 plikach.
     83880 KB w 24773 indeksach.
         0 KB w uszkodzonych sektorach.
    318255 KB uzywanych przez system.
     65536 KB zajetych przez plik dziennika.
  13467332 KB dostepnych na dysku.
      4096 bajtów w kazdej jednostce alokacji.
  10485759 ogólem jednostek alokacji na dysku.
   3366833 jednostek alokacji dostepnych na dysku.
Informacje wewnetrzne:
00 45 03 00 97 a4 02 00 82 f3 04 00 00 00 00 00  .E..............
b0 01 00 00 39 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00  ....9...........
00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00  ................
System Windows zakonczyl sprawdzanie dysku.
Zaczekaj na ponowne uruchomienie systemu.
--
Dla dysku D (zwykła plikowa partycja):