W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: cac <cacup_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 15 Feb 2012 - 00:12:48 MET

Witam!

Od pewnego czasu, bez konkretnego momentu jego użytkowania (np. instalacja
sprzętu lub oprogramowania), zdarza mi się taka dziwna przypadłość podczas
użytkowania systemu:

Podczas pracy z różnymi programami (Acropat, Office, Photoshop, Total
commander, przeglądarki Fox i Chrome, Windows Live Mail 2011, ale także okna
procesu explorer. exe lub pasek programów z menu start) zdarza się, że
aplikacje ulegają czasowemu zawieszeniu. W sumie nie wiem, czy dobrze
nazywam to "zawieszeniem", ale wygląda to tak, że wchodzę na okno aplikacji
i kręci mi się zielone kółeczko, często ekran ulega "zabieleniu" i nie
odpowiada, a na belce często widzę poza tytułem okna "nie odpowiada" (lub
bardzo podobnie). Jakieś klikanie w taki "podwieszony" program powoduje że
czasem się pojawia monit o zamknięcie programu (systemowy komunikat).
Pozostawienie nie ruszanego kompa z czasem powoduje że wraca wszystko do
normy, aplikacje się odblokowują i dalej działa normalnie.

Nie wiem od czego zacząć diagnostyke. Zajrzałem na początek do Zdarzeń
systemowych. Najczęściej pojawiają mi się błędy:

Nazwa dziennika:System
Źródło: Schannel