Re: W7HPx64 - Problem z systemem (Schannel ?)

Autor: B.G <zapytaj_at_wp.com.eu>
Data: Fri 17 Feb 2012 - 05:48:03 MET

Dnia 15-02-2012 o 00:12:48 cac <cacup@poczta.onet.pl> napisał(a):

> Witam!
>
> Od pewnego czasu,

MoĹĽe od rozbudowy RAM?

Jaką masz płytę i chipset?
Ja w swoim Asusie P5K (kości P35) miałem, po rozbudowie RAM, identyczne
zjawisko. Pamięć miałem obsadzoną w konfiguracji 2x2GB + 2x1GB. Po wyjęciu
2x1GB (tego co dołożyłem) wszystko jest ok. Nie mam pojęcia dlaczego przy
6G tak się działo. 4G do szczęścia zwykle mi wystarcza, więc już nie
wnikam dlaczego przy 6G były takie jaja.
Windows u mnie ten sam.
BIOS aktualizowałem, cały RAM sprawny; nic nie pomogło poza wyjęciem
części pamięci.
To co mogę zasugerować dodatkowo - to zmień rozłożenie modułów pamięci -
tego tylko u siebie nie zrobiłem.

--
B.G