Re: Kasperski zatrzymał mi peceta.

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 19:42:59 MET

Użytkownik "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
news:jh6c9l$9b0$1@dont-email.me...
> "Paweł U." <pawel_u@nospam.pl> wrote in message
>

> stosowanie wiecej niz jednego antywirusa to proszenie sie o klopoty

Z wyjątkiem sytuacji wyraźnego zaznaczenia w instrukcji, że można (prędzej z
FW taki numer przejdzie). Jeszcze nie miałem takiego zestawu u siebie. Nie
licząc Avasta i MSE - parę godzin się z tym bujałem - sprawa rozbijała się o
niuanse i proste usunięcie katalogu któregoś AV unieczynniało system w
ogle - BSoD. Udało się, choć nie było łatwo - wymagało niezwykłego refleksu.