Re: Kasperski zatrzymał mi peceta.

Autor: Paweł U. <pawel_u_at_nospam.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 21:49:38 MET

Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup

"Paweł U." <pawel_u@nospam.pl> wrote in message
> Użytkownik "Paweł U." napisał w wiadomości grup
> [...] ciach
> Ta poprawka od MS była dla Defendera.

stosowanie wiecej niz jednego antywirusa to proszenie sie o klopoty

********
Kasperski nie ostrzegał przy instalacji w Windows 7 o możliwości konfliktów.
Zmyliła mnie sytuacja jaką doświadczałem wcześniej gdy używałem Windows XP.
Tam podczas instalacji ostrzegał, że wyłącza systemowego firewalla i
odinstalowuje Defendera.
Może jakoś przeżyję z taką konfiguracją jaką mam.

Paweł