Re: Prawdo to ze: Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu powodów ?

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 19:47:02 MET

Użytkownik "Wojtek" <gdzies234654@wp.pl> napisał w wiadomości
news:jh3l5v$3ks$1@inews.gazeta.pl...
> "Windows 7 Home nawet premium nie nadaje się do firmy z bardzo wielu
> powodów !
> Po pierwsze pracuje dużo wolniej...
> Po drugie Defender w Windows 7 jest dużo silniejszym zabezpieczeniem niż
> dowolny antywirus. Instalując sobie coś w zastępstwie Defendera osłabiamy
> gwałtownie obronne właściwości samego Windowsa, i dodatkowo spowalniamy
> jego pracę niemniej gwałtownie.
> Windows 7 Home nie nadaje się do Firmy, to zabawkowe rozwiązanie"
>
> Info znalezione na stronie: http://turko.pl/
>
> Prawda to?

IMHO NIE.
Poza tym - sam wygląd strony sugeruje mi, żeby stamtąd, pardon le mot, po
prostu spierdalać. Co niniejszym uczyniłem.
Ja uważam i podtrzymam, że prawidłowo zainstalowany i skonfigurowany system
nada się wszędzie. I wszędzie będzie jednakowo - wysoko - wydajny.
A jak ktoś nie umie założyć systemu - niech robi babki z piasku na plaży.