Re: pare pytan odnosnie win 7

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Thu 02 Feb 2012 - 03:24:05 MET

> Ściślej: Tak czy inaczej musisz mieć dwa nośniki: jeden od BOXa, drugi
> od OEMa. I nie potrzebujesz OEMa brandowanego przez Della - wystarczy Ci
> zwykły, będzie tylko wymagana aktywacja internetowa.http://www.idg.pl/news/348927/windows.7.w.dowolnej.wersji.za.darmo.html
> Tylko trzeba pamiętać o tym, że na nośniku x64 nie będzie W7 Starter
> oraz W7 Home Basic.
> I nie, niestety nie wiem skąd legalnie można pobrać ISO OEM :)

hm.. ściągnąłem ze strony MSa obraz plyty "ultimate" z sp1, 64 bity,
uzylem programu eicfg_remover, przy instalacji zapytalo sie toto jaka
wersja ma byc zainstalowana (home basic, premium, pro, ultimate),
bezproblemowo lyknelo nr licencji OEMowy.
Nie widze powodu czemu nie mialoby toto lyknac rowniez Boxowy nr
(chociaz sprawdzac tego nie zamierzam tak dlugo jak toto jest
mozliwe).
Wiec wystarczy w sumie jedna plytka :P

szymon