Lenovo Y550P blokuje szyfrowanie Truecrypt.

Autor: Doxent <doxent_at_gazeta.pl>
Data: Thu 02 Feb 2012 - 00:41:07 MET

Trafił mi się taki laptop. Wcześniej ktoś próbując go zaszyfrować
Truecryptem 7.1 wymiękł bo zaraz po zaszyfrowaniu komputer nawet nie pozwala
na wejście do biosu. Dopiero wymontowanie dysku pozwala na to. Po
wyczyszczeniu dysku z systemu (7 64b) i ponownym jego wgraniu ponownie
zaszyfrowałem dysk i otrzymałem dokładnie ten sam efekt - migający kursor w
lewym górnym rogu i zero reakcji. Wyjęcie dysku i można wejść do biosu. Czy
jest jakaś metoda na to ? Widać Chińczyki skutecznie wymyślili blokadę na
Truecrypta ale żeby to tak działało to trzeba zrobić specjalnie bo na bug to
nie wygląda.