Re: pare pytan odnosnie win 7

Autor: Randall_Memphis <gd_at_no-spam.oleg.es>
Data: Wed 01 Feb 2012 - 00:01:05 MET

W dniu 2012-01-30 09:22, Szymon von Ulezalka pisze:

> hm... czyli po np sciagnieciu /ze strony MS/ wersji Enterprise
> windowsa 7, i po zmodyfikowaniu pliku ei.cfg, nie bede w stanie
> aktywowac takiego windowsa uzywajac (na 2 roznych kompach) klucza
> OEMowego i boxowego?
> jezeli tak- to czy znasz moze wersje z ktorej moge sciagnac wersje
> OEMowa windowsa /dell/- 64 bitowego? bo w standardzie jest 32 bitowy,
> ktory polowy ramu mi nie widzi.
> rozumiem, ze ta modyfikacja ei.cfg to tylko w zasadzie podmontowanie
> iso, wywalenie pliku/modyfikacja, wypalenie obrazu i dalej normalna
> instalacja?

> [...]

Ściślej: Tak czy inaczej musisz mieć dwa nośniki: jeden od BOXa, drugi
od OEMa. I nie potrzebujesz OEMa brandowanego przez Della - wystarczy Ci
zwykły, będzie tylko wymagana aktywacja internetowa.
http://www.idg.pl/news/348927/windows.7.w.dowolnej.wersji.za.darmo.html
Tylko trzeba pamiętać o tym, że na nośniku x64 nie będzie W7 Starter
oraz W7 Home Basic.
I nie, niestety nie wiem skąd legalnie można pobrać ISO OEM :)