Re: redudnacja windows server 2008 r2

Autor: K <a_at_b.c>
Data: Wed 25 Jan 2012 - 00:23:24 MET

W dniu 24-01-2012 22:52, Michal Kawecki pisze:

> Darmowy MS Hyper-V i utworzenie klastra dwóch maszyn.

a czy czasem to rozwiazanie nie wymaga trzeciego kompa do zarzadzania
tym? przejelem cos takiego w jednej firm, a jako ze z windowsow nie
jestem biegly mam z tym problem. w tej chwili stoja sobie takie dwa
hyper-v w klastrze a zarzadza nimi trzeci windows, ktory jak padnie to
wszystko lezy. mnie by raczej interesowalo rozwiazanie 2x win2k8r2 z
raid1 z jakas synchronizacja danych.