Re: kasowanie katalogów

Autor: L501 aneryS <spam.nie.jest_at_spoko.pl>
Data: Tue 17 Jan 2012 - 04:24:16 MET

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości
news:z25z4hpqaxbb.4l2wgq0ycdya.dlg@40tude.net...
> Ale nie uzywaj zadnych CCleaner i podobnych wynalazkow.

Ja używam, strat nie stwierdziłem.

> Sam musisz dbac o porzadek.

Popieram, zdecydowanie popieram. Acz osobne kasowaniekilku(nastu) "kaszek"
to cholera by mnie wzięła. A tak jednym klikiem... Kwestia ustawień i
obsługi, żeby nie przedobrzyć, o co rzeczywiście nietrudno.
Obecnie nie ma co nadmiernie rzeźbić, testowo pod TuneUp
"udoskonaliłem/przyspieszyłem" system, aby zobaczyć, czy będzie jakas
różnica. Nie stwierdziłem niczego wyraźnego, poza tym pamiętacie, jak
pytałem o program do macania dysku bo jest be? Chciałem pod MiniXP (pakiet
Hiren's) odpalić, ni cholery, nawet instalki. Tam jest podprogram do
sprawdzenia dysku z nośnikiem włącznie. Stwierdzam, że to ordynarna nakładka
na systemowy chkdsk - identycznie się zachowuje.
Niebawem wywalam, shareware, wydaje sie raczej może dla słabszych maszyn...
Tu rzeczywiście jest sporo opcji mogących zrobić krzywdę. Domyślny CC jest
całkiem bezpieczny, najwyżej czegoś po prostu nie ruszy. Wygodny program,
gdy jest sporo do czyszczenia.