Re: kasowanie katalogów

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Mon 16 Jan 2012 - 16:58:36 MET

In news:jf15je$opk$1@mx1.internetia.pl,
*Szyk* <szyk100@o2.pl> typed:
> Witam
>
> Co jakiś czas zdarza się, że po aktualizacji jakiegoś microsoftowego
> programu zostaje "śmieciowy katalog" o nazwie np.:
> 1fc6a4ac48a98be19184e6c2fbd23de4 i nie można go usunąć. Dałem "pełna
> kontrola" dla "użytkownicy" i "użytkownicy uwierzytelnieni" bo oni mieli
> nie pełne prawa.
/.../

Jesli to usuniesz, to pozbawisz się możliwości odinstalowania (w razie
draki).
Przejmowanie na własność pliku lub folderu w systemie windows.
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;308421
W Home należy uruchomić system w trybie awaryjnym.

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx